Thursday, March 25, 2010

trip to muzium sabah..25 march 2010..

Assalamualaikum:)

penat giler hari nie..tpi rasa best pun ade..sbb..tdi pgi semua pelajar smk tansau pegi wisma muis....sebab ada majlis anugerah pelajar cemerlang..tpi aq x dpt laa...lepas abis jer majlis tu..aq,fina,fasha,jian,miza,aqilah,umi,dan putri pegi muzium sabah..best gilerr!! mula2 kitorg pegi kat bhgian seramik...pastu masa kitorg jln punye jln..aq ternmpk mcm ade org tgh menenun kain...ya Allah! punya lah kitorg terkejut...ape lgi buka seribu langkah laa...menjerit2 kitorg semua...ingatkan hantu..rupa-rupanya patung! dah lah masa tu sunyi betul...huhu..lepas tu kitorg smbung lgi perjlnn...lgi sekali kitorg menjerit,berlari ketakutan sbb kitorg nmpk mcm ade benda pakai kain putih tengah duduk sembahyang..kitorg ingat kan hantu jga...rupanya patung!ish3...dah abis menjelajah kat seluruh muzium tu kitorg pegi kat bhgian luar plak...kitorg jln punye jln,ternmpk jambatan,,,ape lgi mcm org gilaa kmi berlari nak naik jmbtn gantung tu...yg lucu..aqilah ade lompat smpai patah kayu kat jmbtn tu..ape lgi kitorg trus lari keluar sri kwsn jmbtn tu...haha.XD...lepas tu kitorg pegi kat rumah panjang plak..kat dlm rumah tu ade jual mcm2 accessory...cantek2..~! ape lagi kitorg pun beli la..aq beli gelang..fasha pun beli gelang tpi jenis yg ade tulisan sabah..fina,umi,jian dan miza beli keychain...murah2 semua...abis je shopping...kitorg stop lgi kat satu rumah nie...kira mcm semua rumah la kitorg lawat haha...kili..tpi masa fasha naik kat rumah tu...handfon fasha terjatuh plak..alahai..malang nye..tpi nasib baek x pecah screen dia...hurf! len kali kena hati2...kat muzium tu mestila kitorg ada tgkp gamba...hehe..tgk la kat bwh...:)















No comments:

Post a Comment